گریه


از هرچی عاشق بدم میاد

دوباره نمی خوام چشای خیسم کسی ببینه

یه عمر حال روز من همینه کسی به پای گریه هام نمی شینه

بازم دلم گرفتو گریه کردم بازم به گریه هام میخندم

بازم صدای گریم همه شنیدن همه به گریه هام میخندن

 

دوباره یه گوشه میشینمو واسه دلم می خونم

هنوز تو هنوز تو حسرت  یه هم زبونم  ولی نمیشه اینو می دونم

دوباره نمی خوام چشای خیسمو کسی ببینه

یه عمر حال روز من همینه کسی به پای گریه هام نمیشینه

 

بازم دوباره دلم گرفته

دوباره شعرام بوی غم گرفته

کسی نفهمید غمم چی بوده

دلیل یک عمر ماتمم چی بوده



نظرات شما عزیزان:

DALAN
ساعت5:03---18 مرداد 1392
وبلاگ قشنگیه.به وبلاگ منم سربزنی خوشحال میشم.


چت ایرونی
ساعت9:22---22 دی 1391
چت روم ایرونی بهترین روم برای ایرانیان یکی از مشهور ترین روم ایران یه سر بهش بزن ممنون میشیم اگه بییای ناظرت میکنمیم

امیر
ساعت12:49---5 شهريور 1391
سلام. ممنون از این که به وب من سر زدی. وب جالب و قشنگی داری. لینکت میکنم تو هم منو بلینک. بای

Afshin
ساعت15:04---2 ارديبهشت 1391
Asheghe khodeto weblagetam nana

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,ساعت 23:28 توسط نگار شنگول| |


Power By: LoxBlog.Com