از هرچی عاشق بدم میاد

منو سعید باهم دوس بودیمو همدیگرو واقعا دوس داشتیم و برای شادیه هم هرکاری میکردیم

من از چه فرستایی که تو زندگیم بیش اومده بود گذشته بودم فقط به خاطر اون

 

منو اون همدیگرو واقعا دوس داشتیم برا هم هرکاری میکردیم تا اینکه......

 

 

اون جا زدو رفت با یکی دیگه

 

دوستیه ۳ سالمونو خراب کرد و به روی خودشم نمی اوورد

 

تا اینکه خودم ی روز تو گوشیش اسمه چند نفرو دیدم

 

انگار تموم پلای پشته سرمو خراب کرده بودن

 

چه ارزوهایی باهم داشتیم چه نقشه هایی باهم کشیده بودیم

 

اصلا باورم نمیشد اون سعیدی که بهم میگف دوست دارم زندگیمو به پات میدم همچین کاری کرده باشه

 

اون خاس توجیهم کنه ولی دیگه برام مهم نبود هیچییییییییی

 

خدا میدووونه چقد گریه کردم  از چه فرستهیی که پیش میومد تو زندگیم گذشتم فقط به خاطر اووون

 

هلان که دارم اینو مینویسم خدا میدونه چه حالی دارم....

 



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت22:27---8 اسفند 1393
سلام
خیلی دوستش داشتم ،چند شب پیش خیلی شیک بهم گفت دیگه نمیخواد بامن باشه گفت اینکارو بخاطر خودمون میکنه،اون عشق اولم بود،اولین کسی ک تو زندگیم اومد،من بخاطرش لاینو بقیه برنامه هامو پاک کردم و اینقد بهش اعتماد داشتم ک رو اسمش قسم میخوردم ولی وقتی دوباره لاینو نصبیدم دیدم ک اقا با ی دختر دیگه رابطه داره و براش پستای عاشقونه میزاره ،حتی بعد جداییمون هم چند تا جک پست گذاشته بود...حالم خیلی بد شد...خیلی داغونم...من بهش اعتماد کامل داشتم و عاشقش بودم
اون لحظه از خدا خواستم ک کسی ک دوستش داره رو ازش بگیره چون با احساس من بازی کرد....
از هرچی عشق و پسره بدم میاد


999
ساعت4:56---18 مرداد 1392
سلام.منم الان دوساله با یه پسری به اسم سعید دوستم.خیلی همدیگه رو دوست داریم.تاحالام بهم خیانت نکرده.مشکلات کوچیکی در این زمینه بوده اما خودش پیشم اعتراف کرده وعذرخواهی کرده.نمیدونم دیگه اخرعلاقمون چی میشه

sajjad
ساعت12:10---31 فروردين 1391
نه همه ی پسرا این جوری نیستن شما اشتباه میکنی. بیشتر دخترا اینجورین.

بر عکس داستان شما دختری که دوسش داشتم گذاشت رفت با یکی دیگه ولی من هنوز که هنوزم دوسش دارم. هنوزم فکرش از سرم نمیره. تا آخر عمرمم نمیره.
پاسخ:na agha sajad alan hameye pesara haminan,bad az 3mah 2khie deleshuno mhzane miran ba yeki dg


sahar
ساعت11:53---31 فروردين 1391
حتما خیلی غمگینی

همه پسرا همینجورینپاسخ:are sahar joon hichkodumeshun arzeshe maro nadaran


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,ساعت 11:19 توسط نگار شنگول| |


Power By: LoxBlog.Com